מאז ומתמיד שמנו דגש על אפשרויות בחירה נרחבות מבין הספקים, המכונים ובתי החולים, לשם קבלת שירותים שאינם מסופקים ישירות במרכזים הרפואיים של הקופה, לרווחתם של לקוחתנו.
העמדנו לרשותכם סל שירותים נרחב, לבחירתכם. לאחר קבלת הפניה יש לבחור את הספק/נותן השירות הרצוי ולהפיק טופס התחייבות (טופס 17) מתאים.
הסדרי בחירה בין בתי חולים
- ללקוחות לאומית מוצעת בחירה של אחד מתוך 4 בתי חולים ציבוריים לפחות, כאשר שנים מבין בתי החולים יהיו מתוך 4 בתי החולים הקרובים פיזית ככל הניתן למרכז הנפה אליה הלקוח שייך, ו-2 מתוכם יהיו מרכזי על.
- ללקוחות לאומית תושבי אילת מוצע בי"ח יוספטל
חשוב לציין כי תקנות הסדרי הבחירה מתייחסות אך ורק לשירותים שהקופה אינה מספקת בעצמה, בין אם בסניפיה ובין אם באמצעות ספקים נותני שירותים.
הסדרי בחירה פתוחים, לנוחותכם
הסדרי הבחירה יהיו פתוחים לכלל בתי החולים הציבוריים, בהתאם לבחירה ולהעדפת של הלקוחות, בנושאים של:
- טיפולי IVF
- ניתוחים גניקולוגיים בינוניים ומעלה
- נוירוכירורגיה
- אשפוז פסיכיאטרי
כיצד ניתן לאתר ספקים, מכונים, מעבדות ובתי חולים?
בקישורים הבאים ניתן למצוא מידע נוסף אודות השירותים השונים וספקי הקופה לרבות בתי החולים
עבור שירותי אשפוז בלבד (רשימת בתי חולים ציבוריים שבהסדר).
עבור שירותים נוספים. באיתור שירותי ספקים, מכונות ומעבדות שבקישור, ניתן להזין את קוד השירות של לאומית, כפי שכתוב על גבי טופס ההפניה מהקופה, לקבלת מידע מדויק אודות כל נותני השירות הרלוונטיים.
את מגוון הספקים ניתן לראות באתר לאומית, באפליקציה או לקבל מידע דרך מוקד שירות לקוחות בטלפון 507*.
איך יש להנפיק טופס התחייבות?
תהליך הנפקת טופס ההתחייבות (טופס 17) מאד פשוט.
- לאחר קבלת הפניה יש להיכנס לקטגוריית "התחייבות – טפסי 17" באתר לאומית או באפליקציה או לייצור קשר עם מוקד שירות לקוחות בטלפון 507*.
- יש לבחור היכן מעוניינים לבצע את הבדיקה או את הטיפול.
- לאחר מכן יש להפיק את ההתחייבות בהתאם להנחיות.
חשוב לדעת! טופס ההתחייבות הוא ייעודי לספק, בחירת ספק אחר מהרשימה תדרוש ביטול והפקה של התחייבות חדשה. מומלץ לבחור את הספק לפני הגשת הבקשה ולפני הפקת ההתחייבות.
מידע מלא אודות הנפקת טופס התחייבות תוכלו למצוא בקישור.