יצירת קשר:
072-2000272
ישנו מענה קולי המזהה את מספר הטלפון ממנו בוצעה השיחה. שיחה חוזרת מבוצעת תוך 24 שעות.
בעקבות המצב הבטחוני, לאומית מעמידה לרשותכם מגוון שירותים.
בעקבות המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות, יפעלו המרכזים הרפואיים ובתי המרקחת של לאומית, אשר עומדים בדרישות המיגון של פיקוד העורף, בשעות הפעילות הרגילות.
מומלץ להתעדכן מראש לפני ההגעה באתר לאומית ובמוקד שירות הלקוחות בטלפון 507*.
מגוון שירותי האונליין של לאומית כוללים:
המצב הבטחוני המורכב עלול לגרום לתחושות של דאגה, חרדה, מצוקה או לחץ. ניתן לקבל סיוע, ייעוץ והכוונה ריגשיים גם מרחוק.
יצירת קשר:
072-2000272
ישנו מענה קולי המזהה את מספר הטלפון ממנו בוצעה השיחה. שיחה חוזרת מבוצעת תוך 24 שעות.
יצירת קשר:
073-2800539
לצורך קבלת השירות יש להשאיר הודעה במספר הטלפון הייעודי.
יצירת קשר:
בטלפון 04-6816367
או במייל omers@galil-elion.org.il
מענה ניתן בין השעות 08:00-20:00, מומלץ לשלוח פרטים במייל.
יצירת קשר:
04-6111891
מענה ינתן בין השעות 08:00-17:00
השירות מיועד למבוגרים מגיל 18 ומעלה.
הייעוץ מתקיים באמצעות שיחת טלפון או שיחת וידאו דרך אפליקציית "רפואה מהבית" של לאומית.
לחצו על הקישור לזימון תור לשיחת ייעוץ ראשונית עם חברת פמ"י
ניתן לפנות למוקד בטלפון 03-5688841 לבירורים.
שעות פעילות המוקד ימים א'-ה' בין השעות 09:00-21:00
לחצו על הקישור לזימון תור לפגישת הערכה הראשונית עם חברת הדספייס או צרו קשר בטלפון או בוואטסאפ למספר 054-7172244
התקשרו לטלפון 074-7292600 , והשאירו פרטים במענה הקולי. מתאמי שירות ישובו למתקשרים לקביעת תור להערכה ראשונית תוך 24 שעות למספר הטלפון שממנו התקשרו בלבד. יש לשים לב לא להתקשר ממספר חסום/מספר שאליו לא ניתן לחזור.
במרפאות ובמרכזים הרפואיים ישנם צוותים רב מקצועיים הכוללים פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים מטפלים באמנות, אחיות בבריאות הנפש, מרפאים בעיסוק, דיאטניות ועוד.
הטיפולים מתחילים בפגישת הערכה ראשונית (אינטייק), ולאחר מכן נקבעת בשיתוף הפונה ובהתאם לצורך תכנית הטיפול המתאימה.
לתיאום שיחת הערכה ראשונית יש לפנות למוקד שירות הלקוחות 507*.
לאומית מעמידה לרשותכם מגוון דרכים לקבלת ייעוץ רפואי, בשעות בהן המרכז הרפואי סגור - בערב, בסופי שבוע ובחגים.