לאומית שירותי בריאות

לאומית שירותי בריאות נוסדה בשנת 1933 במטבחו של ד"ר יעקב וינשל בתל-אביב. מאז ועד היום עוסקת לאומית בקידום שירותי הבריאות, חינוך לבריאות ומתן שירותי רפואה מתקדמים לחבריה.

מנהלה הראשון של הקופה, מר מלמדוביץ, קבע כי הקופה תהיה פתוחה בפני כל דיכפין ודרש מהעובדים והמנהלים להתייחס ללקוח כחבר ולא כמספר. בדרך זו של יחס אישי וקרוב ממשיכה לאומית לצעוד היום - "לאומית - לנו זה אכפת"! - מתן שירותי רפואה מתקדמים ומובילים לצד יחס אישי כחלק מהקהילה. דלתות לאומית פתוחות בפני כל תושבי ארץ ישראל: העיר, הקיבוץ וההתיישבות, עולים חדשים, תושבי דתיים, חרדים, חילוניים ובני המיעוטים.

עוד בשנות השלושים קבעו מייסדיה, כי ייחודה של קופת חולים לאומית יהיה במתן זכות הבחירה: הבחירה בקופה, הבחירה ברופא והבחירה בשירותים הרפואיים. ייחודיות זו נשמרת עד היום.

לאומית בשביל כל המשפחה

  • לאומית מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שירותים רפואיים, הכוללים מערך רפואה ראשונית של רופאי משפחה, ילדים ואחיות, לצד מגוון נרחב של רופאים מומחים וציוד רפואי חדשני.
  • השירות הוא בעדיפות הראשונה - לאומית שמה למטרה את השירות בעדיפות ראשונה ובתוך כך הובילה שינוי במערכות הבריאות בישראל. בלאומית צוות אדמינסטרטיבי שכולו מחויב לשיפור איכות השירות, באמצעות מעקב שוטף, הערכות, אנליזה וסקרים על שירות.
  • רפואה מקצועית - בלאומית מיטב הרופאים בישראל, עם נסיון נרחב בכל תחומי ההתמחות, לרבות רופאים מבתי חולים מובילים.
  • רק בלאומית - יחס לקוח למרכז רפואי הנמוך ביותר, מה שמבטיח יחס אישי וקרוב יותר לכל לקוח!
  • רק בלאומית - זמן המתנה הקצר ביותר לרופא ילדים, וזמינות גבוהה באופן כללי של שירותי הבריאות ללקוחות.
  • רק בלאומית - ללקוח זכות לבחור את בית החולים, המומחה או המנתח, ואפשרות לחוות דעת שניה עם כל מומחה (מעל 5 שנים).
  • ללאומית הסכמים עם כל בתי החולים הממשלתיים ועם מרבית בתי החולים הפרטיים.

להעניק שירותי בריאות איכותיים יותר, בדרך האנושית ביותר - חזון לאומית

חזון לאומית

"להעניק שירותי בריאות איכותיים יותר בדרך האנושית ביותר"

החזון, נוצר תוך דיאלוג מעמיק איתכם ובעזרת סקר ארגוני מקיף משקף מחד את השורשים שלנו, הזהות שלנו והעשייה שלנו היום, ומאידך מתווה את דרכנו לשנים הקרובות.

המשימה שלנו

להיות ארגון בריאות המוביל גישה אנושית, המציבה את המטופלים במרכז ומאפשרת להם לנהל בקלות את הבריאות שלהם ולהינות מחיים בריאים יותר.
גישה אנושית שמתחילה במחוייבות שלנו לטפח ולהעצים צוות איכותי ואכפתי, שעובד יחד, רואה, חושב ומבין לקוח.

הערכים שלנו 

ח92

האדם במרכז

כל מה שאנו עושים כארגון, מונע על ידי אנשים. 
מהמחוייבות להשקיע, לטפח ולהעצים את הצוות שלנו ועד לחתירה למתן מענה מטיבי לצרכיו של כל מטופל.

מצוינות מתוך יצירתיות

- אנו תמיד שואפים להיות הטובים ביותר, מחפשים דרכים חדשות ופתרונות חכמים ויצירתיים לעשות יותר עם פחות ולא חוששים לקחת סיכונים מושכלים.

חדשנות שרואה לקוח

אמפתיה היא המפתח לחדשנות עם ערך אמיתי.
אנו מסתכלים על העולם דרך עיני הלקוחות שלנו ושמים את הצרכים שלהם במרכז החדשנות שלנו.

יושרה ושקיפות

אנו מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתנהלים תמיד מתוך אחריות ושקיפות מלאה.

טובים יותר ביחד

אנו מאמינים בסביבת עבודה פתוחה ומגוונת ובעבודה משותפת המבוססת על הקשבה, למידה וכבוד הדדי.