פניה לקבלת שירות באמצעות מכשיר הטייטו (Tyto) - שלב אחר שלב

מדריך לקראת ההתחברות למכשיר הטייטו שלכם

הפעלה ראשונה של מכשיר הטייטו

כדי להפעיל את השירות ולתפעל את מכשיר הטייטו יש לבצע מספר צעדים פשוטים:

  • הורידו את אפליקציית טייטו דרך חנות האפליקציות:
  • הירשמו לאפליקציה. שימו לב: יש לבחור באפשרות "השתמש בגורם המטפל שלי"
  • הזינו את קוד ההרשמה/ארגון שקיבלתם עם המכשיר
  • הזינו את כתובת הדוא"ל של ההורה בשדה "שם משתמש"
  • הזינו את השם המלא של ההורה
  • המשיכו עם ההוראות באפליקציה, כאשר בשדה ת.ז, יש להזין את 9 ספרות תעודת הזהות של ההורה
  • המשיכו לשלב "צימוד המכשיר", וודאו שיש ברשותכם את סיסמת ה Wi-fi. ניתן גם להשתמש בנקודת גישה (Hotspot) של הטלפון החכם
  • עכשיו ניתן להזין את פרטי הילדים כמטופלים נוספים, באמצעות לחיצה על לחצן "התחלה" ואז על לחצן "+".
  • השלמתם הכל, וכעת מכשיר הטייטו מוכן לשימוש!

אנחנו ממליצים להכיר את המכשיר וללמוד כיצד לבצע את הבדיקות בהצלחה בעזרת האקדמיה של טייטו, המובנית באפליקציה. רצוי לעשות זאת מראש ולא לחכות לרגע שהילד/ה חולים באמצע הלילה.

זימון תור באמצעות מכשיר טייטו

לפני הפניה לשירות רופא ילדים אונליין באמצעות מכשיר הטייטו, יש לוודא כי המכשיר טעון.

יש להפעיל את מכשיר הטייטו:

  • מהטלפון הנייד, יש להיכנס לאפליקציה של טייטו וללחוץ על התחלה. אם טרם הורדתם את האפליקציה, יש ללחוץ על הקישורים הבאים:
  • אם בעבר בוצע צימוד באותה רשת Wi-Fi, מכשיר הטייטו יתחבר לבד לאפליקציה, אם המכשיר אינו מתחבר לאחר כדקה, יש לבצע צימוד מחדש (ראו הנחיות תחת סעיף "הפעלה ראשונית של מכשיר הטייטו"
  • לאחר ההתחברות לאפליקציה יש לבחור במי המטופל הרצוי.
  • יש ללחוץ על "ביקור רופא אונליין" ולאחר מכן לבחור ב"רופא ילדים Online".
  • לאחר הבחירה ניתן לצאת מהאפלקציה. כאשר תורכם יגיע תתקבל התראה לנייד, והביקור אצל הרופא יתחיל. אנא ודאו כי מכשיר הטלפון נמצא בסמוך אליכם, ואינו על מצב "שקט".
  • אם המכשיר נכבה בזמן ההמתנה, יש להדליקו מחדש עם תחילת הביקור.

לתמיכה טכנית

לתמיכה טכנית ניתן לפנות לשירות תמיכה טייטו של לאומית בטלפון 2780*, או לאתר לאומית

שאלות ותשובות אודות מכשיר הטייטו (TYTO)

מכשיר הטייטו הינו מכשיר בדיקות ידני, אשר באמצעותו הרופא מנחה את ההורים ומקיים בדיקות רפואיות מקיפות ויסודיות מכל מקום ובכל זמן, מבלי צורך לצאת מהבית או להגיע למוקד.
מכשיר הטייטו מחליף ביקור פנים מול פנים עם רופא. בעזרת מכשיר הטייטו תרגישו כאילו הרופא איתכם בבית, גם מרחוק.
למכשיר מתחברים כלי בדיקה רפואיים ניידים וחכמים, והרופא מנחה ומדריך את ההורים לפעולה. הנתונים המתקבלים מוצגים ישירות על צג הרופא, ולאחר בחינה תקבע תוכנית טיפול בהתאם למידע שהתקבל.
באמצעות מכשיר הטייטו ניתן לבצע מגוון רחב של בדיקות פיזיות על ידי ההורים, בהנחיית הרופא. באפשרות הרופא לבדוק, להאזין, למדוד, לראות ובהתאם לייעץ, לקבוע תורנית טיפול ולרשום מרשמים לתרופות, בשעות בהן המרכז הרפואי סגור.

מכשיר הטייטו נועד לשימוש כאשר המרכז הרפואי בו ילדיכם מטופלים סגור. המכשיר מקושר באופן ישיר למוקד רפואי טלפוני לילדים ולצוות רופאי הילדים העובדים במוקד.
ניתן להשתמש במכשיר מכל מקום, אפילו אצל סבתא, מהצימר או בחו"ל (אין אפשרות לקבל מרשמים בחו"ל), כל עוד יש לכם חיבור לרשת wi-fi או נקודת גישה (hotspot) ורשת סלולארית. 

בנוסף למכשיר הטייטו בו מובנים מצלמת בדיקה ומדחום ללא מגע למצח, בערכה אוטוסקופ (לבדיקות אוזניים), סטטוסקופ (להאזנה ללב ולריאות ולמדידת דופק), מדחק לשון (שפאדל, לבדיקת הגרון).
יש להוריד את אפליקציית טייטו לאייפון ולאנדרויד, המאפשרת את תיאום הביקור ושיתוף המידע עם הרופא.

מכשיר הטייטו מאפשר לרופא לאבחן מגוון רחב של מחלות ותסמינים כגון דלקות אוזניים, כאבי גרון, חום, שפעת, הצטננות, דלקת עיניים, בחילות, עצירות, אסטמה, ברונכיט, דלקת בדרכי הנשימה, פריחה, עקיצות, תפרחת חיתולים ועוד.

משפחות לאומית מוזמנות לרכוש מכשיר טייטו, דרך שירות הזמנת תרופות עד הבית - באתר לאומית או באפליקציה. 
התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד (ולא בהוראת קבע).
המשלוח מגיע היישר לדלת הבית באמצעות שליח במהירות וביעילות. 
ניתן לרכוש מכשיר טייטו אחד עבור כל בית אב. הרכישה תתאפשר פעם בשלוש שנים.

מלאי מכשירי הטייטו מוגבל.

מבוא

  1. לאומית שירותי בריאות (להלן: "לאומית") מעוניינת להציע למבוטחיה לרכוש את מכשיר הטייטו - מכשיר ביתי לבדיקה גופנית מרחוק (להלן: "המכשיר"), באמצעות אתר האינטרנט בכתובת https://www.leumit.co.il.
  2. לצורך אספקת המכשיר, לאומית התקשרה בהסכם עם חברת Tyto Care LTD (להלן: "החברה") שיצרה את המכשיר ובעלת הזכויות בו.
  3. באמצעות המכשיר יוכל הרוכש לבצע באופן עצמאי שורה של בדיקות, ללא הגעה למרפאה. המכשיר משדר את נתוני המדידות הגופניים באמצעות יישומון "Tyto", באופן שיאפשר שירותי ייעוץ רפואי מרחוק (להלן: "שירות מרחוק"). בשלב זה, השירות מרחוק יינתן לילדים בלבד.
  4. התנאים המפורטים להלן הינם תנאי השימוש המחייבים של המכשיר ושל קבלת שירות מרחוק באמצעותו.
  5. ככל שהרוכש הינו הורה לקטין שמבוטח בלאומית, עליו לאשר את התנאים המפורטים להלן בעבור הקטין לצורך קבלת השירות מרחוק.
  6. היות שלאומית מסבסדת את מחיר המכשיר, כל בית אב רשאי לרכוש מכשיר אחד בלבד.

הצהרות לאומית

  1. ללאומית מתחייבת לספק את השירות באמצעות המכשיר לפחות למשך 12 חודשים מיום הרכישה. לאחר תקופה זאת, ככל שלאומית תחליט לסיים את מתן השירות מרחוק, יהיה רשאי הרוכש להשתמש במכשיר אל מול גורמים רפואיים אחרים שמספקים שירותים באמצעותו.

אספקת המכשיר

מחיר המכשיר המוצע למבוטחי לאומית הינו 180 ₪. סכומים אלו עשויים להשתנות מפעם לפעם וככל שהם ישתנו, הם יעודכנו במסגרת תנאים אלו.

לאומית מתחייבת להעביר לרוכש את המכשיר עד 5 ימי עסקים מיום הרכישה. מוסכם כי פיגור בהעברת המכשיר לרוכש הנובע מסיבות שללאומית אין שליטה עליהן ואינה יכלה למנוע אותן, לא ייחשבו להפרה של לאומית.

ביטול עסקה

  1. ביטול עסקה הינו בכפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
  2. מבלי לגרוע מהאמור בחוק, ניתן לבטל את העסקה מיום התשלום ועד 14 ימים ממועד קבלת המכשיר, בכפוף לכך שהמכשיר יוחזר ללאומית באריזתו המקורית ובתנאי שהוא סגור חתום, ללא כל פגם וכשלא נעשה בו כל שימוש. החזר המכשיר יעשה על ידי שליח שיתואם מול שירות הלקוחות של בלה בעלות נוספת כפי שימסר על ידי שירות הלקוחות של בלה או באמצעות דואר רשום על חשבון הרוכש.
  3. לצורך ביטול העסקה על הרוכש להציג הוכחה לרכישת המכשיר מלאומית, מועד הרכישה, הסכום ששולם ואמצעי התשלום. בנוסף, יש למלא הצהרה כי המוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש.
  4. לאומית רשאית לגבות מהרוכש דמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר ששילם ואת עלות המשלוח לצורך החזרת המכשיר ללאומית. ככל שהתשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי, לאומית רשאית לחייב את הרוכש בתשלום שנגבה ממנה על ידי חברת האשראי/ הסליקה וכן הזיכוי יינתן על גבי הכרטיס שממנו התבצע התשלום.
  5. החזרת המכשיר לשם ביטול העסקה או קבלת שירות לאחר המכירה, ייעשו באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של בלה בטלפון 1700-554477 או באמצעות שליחת הודעה לכתובת המייל bela4u@bela.co.il.

אחריות למכשיר

  1. החברה מספקת אחריות למכשיר למשך 12 חודשים, ממועד רכישת המכשיר.
  2. האחריות ניתנת על ידי החברה ולכן הרוכש כפוף לתנאי טייטו אשר מופיעים ביישומון. בהתאם, האחריות לא תחול במידה והשימוש במכשיר יהיה שלא בהתאם לתנאי טייטו ו/או לתנאים המפורטים להלן.
  3. האחריות כוללת תיקון/ החלפה של מכשיר לא תקין עקב פגמים בייצור.
  4. האחריות לא כוללת תיקון/ החלפה של מכשיר שניזוק/ שנשבר כתוצאה מבלאי טבעי, טיפול לקוי, שריטות ו/או פגמים שמקורם בגורם חיצוני, בשימוש בלתי סביר, ו/או שלא למטרה לשמה נועד המכשיר.

השירות מרחוק

  1. האבחנה מטעם הגורם הרפואי בלאומית ניתנת בהתאם לנתוני המדידה שהרוכש יבצע. בכל מקרה בו הרוכש חש החמרה במצבו הרפואי, עליו לפנות באופן מיידי לקבלת עזרה רפואית.
    הגורם הרפואי מטעם לאומית יתעד בתיק המבוטח את האבחנה שניתנה באמצעות השירות מרחוק.
  2. לאומית לא תישא באחריות כלשהי, במקרה של אבחנה מוטעית או לקויה, כתוצאה ממדידה לא מדויקת.
  3. לאומית לא תהיה אחראית לכל שימוש של הרוכש שלא בהתאם לתנאי טייטו ו/או לתנאים המפורטים להלן.

הצהרת הרוכש

  1. השימוש במכשיר הינו בכפוף להצהרותיי ולהתחייבויותיי כדלקמן:
    1. אני יודע שתנאי טייטו המפורטים ביישומון "Tyto" (להלן: "תנאי טייטו"), מהווים חוזה ביני לבין החברה ושימושי במכשיר מהווה הסכמה להם. משכך, הריני לאשר כי אקרא את תנאי טייטו בטרם אעשה שימוש כלשהו במכשיר ו/או ביישומון "TYTO", ואת התנאים שמפורטים להלן.
    2. אני מבין שפתיחת האריזה של המכשיר תהווה הסכמה והתחייבות מצדי לפעול על פי תנאי טייטו ולפי התנאים המפורטים להלן.
    3. ככל שארצה לבטל את עסקת רכישת המכשיר, אחזיר את המכשיר ללאומית סגור וחתום באריזתו המקורית כשלא נעשה בו כל שימוש הנתונים הנאספים על ידי המכשיר, הן באמצעות המדידות שמבוצעות על ידי והן באמצעות הנתונים שמוזנים או נאספים באישורי על ידי המכשיר או היישומון, משודרים מהמכשיר לטלפון הסלולרי שלי וממנו אל מערכות לאומית באמצעות רשת אינטרנטית/שרת, אשר אינם קשורים ללאומית ואינם תחת אחריותה של לאומית. לאור זאת, ידוע לי שלאומית לא חבה אחריות כלשהי לעניין אבטחת המידע או לכל נזק שעשוי להיגרם בקשר לשרתים אלו ולמידע המאוכסן בהם.
    4. בהתאם לאמור, אני מוותר בזאת על כל טענה או תביעה כלפי לאומית בכל הנוגע לנתוני המדידה שייאגרו במכשירים ו/או ישודרו ביניהם ו/או מהם ו/או יישמרו בשרתים שאינם שרתי לאומית (לרבות בקשר לפגיעה בפרטיותי ו/או בסודיות הרפואית שלי כתוצאה מהשימוש בשירות מרחוק). אני יודע שנתונים אלו, לרבות נתוני המדידה, נאספים, מועברים ומטופלים בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה שאינה בשליטתה או באחריותה של לאומית.
    5. הריני להצהיר שאנקוט באמצעי זהירות סבירים על מנת להגן על חסיון המידע אשר יגיע אלי במהלך הרכישה והפעלת השירות מרחוק.
    6. ידוע לי שלאומית לא תהיה אחראית ולא תצמח לה כל חבות בגין כל נזק ו/או הוצאה העלולים להיגרם לך ו/או לצד ג' כתוצאה מהפרת תנאים אלו.
    7. לאחר שקראתי, אני מבין את מטרת המכשיר, הסיכונים הכרוכים בשימוש בו ויודע כי לאומית לא תישא באחריות ככל והם יתממשו.

ניתן להחזיר את מכשיר הטייטו שרכשתם עד 14 יום ממועד הרכישה, וזאת בתנאי שהמכשיר נמצא באריזה המקורית , חתום וסגור ומולאה הצהרה שלא נעשה בו שימוש.

ניתן להזמין בקלות חלפים עבור מכשיר הטייטו, דרך תרופות עד הבית באתר לאומית ובאפליקציה. את החלפים ניתן לרכוש באתר לאומית ובאפליקציה. התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד (ולא בהוראת קבע).
המשלוח מגיע היישר לדלת הבית באמצעות שליח. 

למכשיר הטייטו סוללה נטענת. בפינה הימנית העליונה של המכשיר תוכלו לראות את סימון הסוללה, ולפי מספר הקווים (1, 2, או 3), לדעת אם המכשיר טעון במלואו או באופן חלקי.
מומלץ לטעון את מכשיר הטייטו לאחר כל שימוש.
הסירו את מגן הגומי בתחתית המכשיר, חברו את הכבל המטעין. בזמן טעינה יופיע אור בחלקו הקדמי של המכשיר. כאשר המכשיר טעון במלואו, צבע האור יהיה ירוק.
למען בטיחותכם, אין אפשרות לבצע בדיקות בזמן טעינת המכשיר.

יש לחטא את האביזרים בהם שהשתמשתם לבדיקות, באמצעות מגבוני אלכוהול 70%. אין לטבול את המכשיר או את האביזרים הנלווים בנוזל. יש לנקות רק את החלקים שבאו במגע עם הגוף.

תפעול מכשיר הטייטו יעשה על ידי בוגרים בני 18 ומעלה.
בשלב הזה שירות הבדיקה באמצעות מכשיר טייטו ניתן עבור ילדים עד גיל 18.

פתחו את מסך ההגדרות על ידי החלקת האצבע מלמעלה למטה על גבי המסך. בחרו את אייקון "שפה" והחליפו לשפה הרצויה.

רצוי, כדאי ומומלץ להכיר את מכשיר הטייטו עוד לפני שעולה צורך רפואי להשתמש בו.
ניתן ללמוד בקלות כיצד לבצע את הבדיקות בהצלחה בעזרת האקדמיה של טייטו, המובנית באפליקציה.

חשבנו שיעניין אותך