שירותי מידע ופעולות

ריכזנו עבורכם מידע ופעולות חשובים

חידוש מרשמים

ניתן לפנות לרופא/ה עד 3 פעמים ברבעון בבקשה לחדש מרשמים לתרופות קבועות.  

יש להיכנס לאפליקציית לאומית, ולבחור באפשרות של "חידוש מרשם". למרשם חדש, יש לבחור "פניה חדשה" ותפתח רשימה של כל תרופות המרשם שהונפקו. בחרו את התרופה הרצויה, ולחצו על סיום ושליחה. 

מענה יתקבל תוך 4 ימי עבודה. 

עם סיום הטיפול בפניה, תתקבל הודעה לדואר האלקטרוני ו- SMS למספר הטלפון שבמערכת. 

זימון וניהול תורים

גשו לדף הבית באפליקציה או לאיזור האישי באתר לאומית ולחצו על "זימון וניהול תורים", ובחרו באחת מהאפשרויות:

  • זימון תור חדש
  • ניהול תורים קיימים

תהליך זימון תור חדש

בחרו את סוג השירות הרצוי:

  • רופא/ה שביקרתם אצלו בעבר
  • חיפוש רופא/ה חדש/ה

בחירת סוג התור:

  • רופאים ומרפאות
  • בדיקות דם
  • רפואה משלימה
  • מכונים ומעבדות
  • חיסון קורונה / חיסון שפעת
  • מרפאות שיניים

ניתן לאתר רופא/ה לפי:

  • תחום טיפול
  • מומחיות
    כתובת (או חיפוש לפי מרחק ממקום המגורים)
  • יוצגו התורים הקרובים לכל רופא/ה זמין.

לזימון התור:

לחצו על הכפתור הירוק "זמן תור" לצד הרופא/ה המבוקש/ת, ובחרו במסלול הטיפול הרצוי - רופאי לאומית או יועצים בביטוח המשלים - לאומית כסף וזהב. 

ייפתח לוח זמנים עם האפשרויות הפנויות.

בחרו את התאריך והשעה הרצויים, והחליטו אם ברצונכם לזמן תור פרונטלי, על ידי לחיצה על "זמן למרפאה" או תור טלפוני עם הרופא/ה, על ידי לחיצה על "זמן לטלפון". 

ניהול תורים קיימים

לאחר כניסה למסך "ניהול תורים", תוצג רשימת התורים שנקבעו.
ניתן ללחוץ על "פרטי התור" לצפייה במידע נוסף, כולל מיקום, תאריך ושעה, מפה והנחיות הגעה.
ניתן לבצע ביטול תור במקרה הצורך.
קיימת אפשרות לזמן תור חדש ישירות מהמסך.

תיק הבריאות שלי

בלחיצה על "תיק רפואי" באתר לאומית או באפליקציה מתקבל מידע מקיף ועדכני אודות הבריאות שלך:

  • תוצאות בדיקות מעבדה, רנטגן ואולטרסאונד
  • רשימה של תרופות ומרשמים
  • תקציר רפואי באנגלית, ובו רשימה של תרופות קבועות, אבחנות רפואיות,
  • רגישויות וחיסונים
  • אישורי מחלה וביקורים
  • הפניות לבדיקות עזר ולבדיקות מעבדה
  • העתקים של מסמכים רפואיים כגון סיכומי ביקור בווידאו, מסמכים מבתי חולים ומכונים ועוד
  • מדידות שנעשו ומדדים שנלקחו, כגון לחץ דם, משקל, גובה, BMI, דופק, חום, סטורציה, קצב נשימה, אורך והיקף ראש.

עוברים דירה? בלי בעיה!

גם אתם חלק מעשרות אלפי לקוחות לאומית שעוברים דירה מידי שנה? מזל טוב! אנחנו מאחלים לכם בשעה טובה והרבה נחת בבית החדש.
אנו מבינים שעד שמארגנים, פורקים, מסדרים ומבינים איפה כל דבר נמצא, מעבר הדירה הוא כאב ראש אחד גדול. אנחנו נשמח לעזור ולהקל עליכם, לפחות בכל מה שקשור בענייני הבריאות של בני המשפחה.

עדכנו אותנו, ואנחנו נעשה את כל מה שצריך כדי לדאוג לבריאותכם בביתכם החדש, כדי שתוכלו להמשיך ולהתמקד במעבר:

  • נדאג שההיסטוריה הרפואית שלכם תשמר
  • נעביר את התיק הרפואי למרכז הרפואי החדש
  • נעדכן את מנהל המרכז הרפואי החדש על מעברכם
  • ואפילו נקבע לכם פגישת היכרות עם רופאי המשפחה והילדים החדשים שלכם

נשמח להמשיך ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר גם בבית החדש.
עדכנו אותנו בכתובת החדשה במוקד שירות לקוחות בטלפון 507* או 1-700-507-507, או השאירו פרטים בטופס. 

עוברים דירה?

הנציגים שלנו ישמחו לעזור. השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם.

הנה כל הדרכים ליצור איתנו קשר

  • דרך האתר באמצעות מילוי הטופס
  • פנייה למוקד הטלפוני ב- 507*. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 7:00 - 20:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 7:00 - 12:00
  • פנייה בכתב לכלאומית שירותי בריאות, שפרינצק 23 תל אביב
  • שליחת פקס 1533-6949614

תוצאות בדיקות 

מחכה לתוצאות של בדיקות הדם או השתן?

ברגע שיהיו תוצאות, הודעה תתקבל וניתן יהיה לצפות בהן דרך אתר לאומית או האפליקציה. 

לחצו על "תוצאות בדיקות" במסך הבית של האפליקציה ותוכלו לעבור בין תוצאות בדיקות מעבדה ולתצאות בדיקות רנטגן ואולטרסאונד בקלות. 

בלחיצה על הבדיקה תקבלו את הערכים ומשמעותם, ותוכלו לקרוא עוד על הבדיקה ולהשוות בין ערכים של בדיקות שנעשו בעבר. 

לאומית אונליין

לאומית עומדת לרשותכם עם מגוון שירותים וכלים דיגיטליים על מנת שתוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלכם מכל מקום שתבחרו.

עדיין לא הצטרפת ללאומית אונליין?

על מנת ליהנות מהשירותים הדיגיטליים של לאומית, יש להוריד את האפליקציה, ולבצע רישום.
באפליקציה ממתינים לך מגוון שירותים רפואיים ומנהלתיים, לנוחותך.

חשבנו שיעניין אותך