לקוחות לאומית יכולים להגיש בקשת התחייבות ולהפיקה דרך אתר לאומית והאפליקציה.
דאגה לבריאות היא לא רק לדאוג לכם לשירותי רפואה מתקדמים, היא גם לדאוג לרווחתכם ונוחותכם.
לא עוד ריצות, בלי טרטורים. לקוחות לאומית אשר ברשותם הפנייה יוכלו להגיש בקשה לטופס 17 (התחייבות לתשלום) באופן עצמאי, דרך אתר לאומית או האפליקציה, ולקבל תשובה תוך חמישה ימים (וברוב המקרים, אפילו באופן מידי!).
המערכת הדיגיטלית מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בבקשות ההתחייבות:
התחייבויות שאינן מצריכות אישור, יופקו באופן מידי.
התחייבות שמצריכות אישור, יטופלו תוך 5 ימי עסקים.
תשובה לבקשתכם תקבלו בהודעת סמס, וגם באתר לאומית ובאפליקציה.
לאומית עומדת לרשותכם עם מגוון שירותים וכלים דיגיטליים על מנת שתוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלכם מכל מקום שתבחרו.
על מנת ליהנות מהשירותים הדיגיטליים של לאומית, יש להוריד את האפליקציה, ולבצע רישום.
באפליקציה ממתינים לך מגוון שירותים רפואיים ומנהלתיים, לנוחותך.