אפליקציית כושר שעוזרת לכם לשמור על הבריאות ועל הדרך לקבל הטבות שוות! חפשו באתר
לכל שאלה רפואית שעולה בשעות לא שגרתיות, לאומית כאן בשבילכם.
חום לא תמיד עולה רק בשעות העבודה. כאבי בטן לאו דווקא מתחילים בהכרח ביום חול. הילד לא נופל בבלעדיות בבוקר, והגב לא נתפס בזמן שעות פתיחת המרכזים הרפואיים ותו לא.
בשעות היום ההתנהלות פשוטה. אנחנו ניגשים למרכז הרפואי, פוגשים רופא או אחות ומקבלים מהם ייעוץ וטיפול באופן אישי. אבל מה עושים בשעות הערב, בסופי שבוע ובחגים כשהמרכזים הרפואיים סגורים? לאן פונים עם שאלות רפואיות שלא בשעות השגרתיות?
שאלה רפואיות, התייעצות רפואית, בעיה רפואית - כולן מחייבות תשובה של גורם רפואי מוסמך. שאלות אלו דורשות תשובה של אדם שלמד שנים רבות ועבר הכשרה ממושכת, על מנת שיוכל לתת מענה משכיל, מדויק ומקצועי לתהיות שלכם.
בלאומית ניתן ליצור קשר עם גורם רפואי גם בשעות שאינן שעות פעילות המרכזים הרפואיים והמרפאות, ולקבל מענה לכל סוגיה רפואית שעולה. הרימו טלפון למוקד שירות לקוחות,1700-507507, ותבחרו באפשרות של קבלת ייעוץ רפואי בנתב השיחות. נציגנו ממתין לכם בצד השני של הקו וישמח לענות, לייעץ, להדריך ולכוון אתכם בכל בעיה שעולה. בכל שעה, מכל מקום.
לאומית עומדת לרשותכם עם מגוון שירותים וכלים דיגיטליים על מנת שתוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלכם מכל מקום שתבחרו.
על מנת ליהנות מהשירותים הדיגיטליים של לאומית, יש להוריד את האפליקציה, ולבצע רישום.
באפליקציה ממתינים לך מגוון שירותים רפואיים ומנהלתיים, לנוחותך.