הגשת תביעה באמצעות אפליקציית "הלחצן של כלל"
שירות כלל Quick Pay הוא שירות שניתן במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל של כלל ביטוח ופיננסים. באמצעות שירות זה ניתן לקבל תשלום בזמן אמת לכרטיס האשראי שלך, עבור הוצאות רפואיות במרפאות פרטיות בחו"ל, רופאים פרטיים ובתי מרקחת, בכפוף לתנאי הפוליסה.
כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאפליקציית הלחצן של כלל, ללחוץ על "נדרש לי שירות רפואי בחו"ל" והכסף אצלך. לא לשכוח להעלות את הקבלות באזור המיועד, תוך 4 ימים.
לשוהים בארה"ב שירות רפואי ללא תשלום בכל רחבי ארה"ב - באמצעות United Health Care.
הגשת תביעה עבור אירוע רפואי
- הגשת תביעה באמצעות אתר האינטרנט של כלל ביטוח
- הגשת תביעה באמצעות הדואר:
נמען: כלל חברה לביטוח בע"מ - מחלקת תביעות חו"ל
כתובת: רח' ראול ולנברג 36 תל-אביב ת.ד. 37070 מיקוד 6136902
יש להגיש מסמכים רפואיים מפורטים כולל דיאגנוזה, פירוט הטיפול שניתן, קבלות תשלום או חשבונות ולשלוח בצרוף ערכה להגשת תביעה.
הגשת תביעה בגין אירוע שקשור במטען
עבור מבוטחי לאומית עומדות מספר אפשרויות להגשת תביעה בגין מטען במקרה של איחור בהגעת מטען:
- הלחצן של כלל מלווה אותך גם בחו"ל! במקרה של איחור הגעת המזוודה בשדה התעופה – ניתן לקבל תשלום מיידי בסך 170$.
- יש לסרוק את אישור חברת התעופה ולעדכן את פרטי חשבון הבנק והתשלום יועבר ישירות לחשבונכם.
- במקרה של אובדן או גניבה של מטען יש לדווח למשטרה המקומית תוך 24 שעות מקרות האירוע ולקבל על כך אישור מפורט הכולל את פירוט החפצים שאבדו או שנגנבו.
- במידה והמקרה אירע בהחזקתם של מובילים למיניהם (כגון חברות תעופה, אוטובוסים, אניות, רכבות), יש להודיע להם מידית על קרות האירוע ולקבל על כך אישור מפורט הכולל את פירוט החפצים שאבדו או נגנבו