הצהרת נגישות

אנו בלאומית שירותי בריאות רואים חשיבות רבה בהנגשת השירותים ללקוחות עם מוגבלויות, וגאים להיות ארגון הבריאות הראשון אשר אתרו קיבל את תקן הנגישות AA.

גלגל סגול עם נגישות בלאומית, ללקויי ראיה, שמיעה, אנשים עם מוגבלות, נכות ועוד

 

נגישות על פי חוק

בשנת 1998 נחקק בכנסת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, המגדיר מהי נגישות:

נגישות היא האפשרות להגיע למקום, להתנייד ולהתמצא בו, להשתמש וליהנות משירות, לקבל מידע הניתן או המופק במסגרת מקום או שירות או בקשר אליהם, להשתמש במתקנים ולהשתתף בתכניות ובפעילויות המתקיימות בהם - והכול באופן שוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי.

מחויבות לאומית לנגישות

בלאומית אנחנו רואים חשיבות רבה בהנגשת השירותים ללקוחות עם מוגבלויות, וגאים להיות ארגון הבריאות הראשון שאתרו קיבל את תקן הנגישות AA.

מידע אודות הנגשת המרכזים הרפואיים של לאומית

בקישור תוכלו לחפש את המרכזים הרפואיים של לאומית ולצפות במגוון השירותים הניתנים ושעות הפעילות, וכן רשימת ההתאמות הקיימות להנגשת השירותים ללקוחותינו. לקוחות עם מגבלות בתנועה מוזמנים לפנות למרכז הרפואי הנגיש הקרוב לביתם.

הנגשת אתר לאומית והאפליקציה

לאומית שירותי בריאות משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט, האפליקציה והשירותים הדיגיטליים שלה, במטרה לאפשר לכלל האוכלוסייה שימוש קל ונוח.

על פי הערכות, כ-25% מהגולשים באינטרנט חווים קשיים בגלישה עקב מוגבלויות שונות – פיזיות, ראייתיות, שמיעתיות, קוגניטיביות, או ירידה בתפקוד הנובעת מהזדקנות או ממגבלה זמנית או קבועה. 

הנגשת אתר לאומית והאפליקציה נועדה להתאימם לשימוש עבור אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים כאלה, כך שיהיה זמין ונח לשימוש עבורם. התאמות אלו נעשות תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, והתקנות על פיו.

האתר והאפליקציה כוללים

  • עמידה מלאה בתקן AA
  • תמיכה בטכנולוגיות מסייעות, לרבות קורא מסך
  • ניגודיות צבעים גבוהה
  • ניווט מקלדת באמצעות Tab Order
  • טקסטים חלופיים לתמונות
  • התאמות לליקויי שמיעה וראייה
  • התאמות ליכולות מוטוריות שונות
  • בדיקת הנגישות בוצעה על ידי חברת פילוסופט

יידוע והכשרת צוות העובדים בלאומית

יידוע כלל העובדים

כל עובדי לאומית מודעים לחובות החוק, תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, והסדרי הנגישות הקיימים עבור לקוחות עם מוגבלות.

הדרכות שירות לעובדים

עובדי השירות ומנהלי המוקדים הוכשרו במתן שירות מותאם לאנשים עם מוגבלויות.

מוקדי שירות טלפוני נגישים

מוקדי השירות שלנו נגישים לכלל הלקוחות, כולל אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם – ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

מסירת מידע בפורמט נגיש

לקוחות יכולים לקבל מידע בפורמטים נגישים, ללא עלות. לפניות בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות. פרטי ההתקשרות נמצאים בתחתית הדף. 

שירותים מותאמים לאוכלוסיות שונות

שירותים דיגיטליים נגישים

  • זימון וביטול תורים דרך האפליקציה ובמוקד הטלפוני
  • מידע קולי נגיש 24/7
  • התייעצות רפואית עם אחות בכל שעות היממה

שירותים פרונטליים מותאמים

  • הנגשה פיזית של המרכזים הרפואיים
  • שילוט ברור ונגיש
  • התאמות לאנשים עם לקויות ראייה ושמיעה


אנחנו ממשיכים לפעול ולשפר את שירותינו כדי להבטיח נגישות מרבית לכל לקוחותינו. אם נתקלתם בבעיה, נשמח שתפנו אלינו באחד האמצעים שלמטה. 

יצירת קשר בנושאי נגישות ובנושאים כלליים

נציגי שרות הלקוחות של לאומית ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה. המוקד מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של מידע, יעוץ וזימון תורים, הכל מתוך מטרה להעניק לכם שרות מהיר, יעיל ומקצועי בשיחת טלפון אחת.

מספר הטלפון של המוקד 1-700-507-507, או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד.

לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה בכתב לנציג שירות לקוחות דרך האתר.

רכזת הנגישות של לאומית, הגברת גלית שטיין עומדת לרשותכם.
לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה לרכזת הנגישות בלאומית דרך אתר לאומית

ניתן לפנות גם בכתב לפניות הציבור
מספר פקס 1533-6949614,
לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה בכתב לפניות הציבור דרך אתר לאומית