לאומית מציעה מגוון רחב של כלים שמותאמים לאנשים חירשים ולקויי שמיעה, על מנת לאפשר להם תקשורת יעילה עם כל הגורמים השונים בלאומית
לאומית מציעה מגוון רחב של כלים שמותאמים לאנשים חירשים ולקויי שמיעה, על מנת לאפשר להם תקשורת יעילה עם כל הגורמים השונים בלאומית, לדוגמת הצוותים הרפואיים, שירות לקוחות וכיוב'. בנוסף, ריכזנו עבורכם מידע חשוב ממשרד הבריאות אודות מספרי חירום, ואפליקציית התרעה במצבי חירום. למען בטיחותכם, מומלץ להוריד את האפלקיציה ולשמור את המספרים בטלפון הנייד.
משרד הבריאות מפעיל מערכת לתרגום מרחוק לשפת הסימנים, באמצעות שיחת וידאו בזמן אמת במהלך קבלת טיפול רפואי, טיפול נפשי, טיפול פארא-רפואי ועוד.
השירות ניתן באמצעות יישומן (אפליקציית) SignNow, וניתן ללא עלות.
לחצו על הקישור לכניסה לשיחה עם מתורגמן/ית לשפת הסימנים
מידע נוסף באתר משרד הבריאות, תרגום מרחוק לשפת הסימנים
שירות התכתבות עם רופא/ה מאפשר להתייעץ, לבקש הפניות, לחדש מרשמים ולקבל מענה לכל שאלה שעולה. השירות ניתן דרך אפליקציית לאומית, בלחיצה על הקישורים: להתכתבות עם הרופא או הרופאה האישיים (רופאי משפחה או ילדים) ולהתכתבות עם רופא/ת הנשים.
במוקד שירות לקוחות של לאומי תקבלו מענה קולי בשפה פשוטה, בקצב דיבור איטי וללא מוסיקת רקע. ניתן לייצור קשר עם המוקד בטלפון 507*.
לאומית מאפשרת יצירת קשר בכתב במגוון רחב של נושאים, ובינם
היישומון של פיקוד העורף מספק התרעות,הנחיות ומידע מציל חיים בזמן אמת על מגוון איומים, בהתאם למיקומכם ובאזורי עניין לבחירתכם. ההתרעות מועברות על ידי צליל, אור ו/או רטט, בהתאם להגדרות ולצרכים האישיים. בקישור הנחיות להורדת היישומון/אפלקיציה. בנוסף, באתר מידע ייעודי עבור אנשים חרשים או כבדי שמיעה.
רוצים לדעת עוד? היכנסו לפורטל החירום הלאומי ובו כל המידע שאתם צריכים כדי להיות מוכנים!