לאומית שירותי בריאות מחוייבת להנגשת שירותיה לכלל לקוחותיה, מתוך הכרה בזכותם של אנשים עם מוגבלויות לקבל שירות שוויוני, מכבד ונגיש. אנו פועלים להנגשת המרכזים הרפואיים, האתר, האפליקציה והשירותים הדיגיטליים שלנו, לצד הדרכת הצוותים ומתן שירות טלפוני מותאם. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על ההתאמות שביצענו ועל הדרכים בהן אנו ממשיכים לשפר את הנגישות עבורכם.
אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט, האפלקיציה והשירותים הניתנים על ידי הקופה באמצעות אתר לאומית והאפליקציה, זאת, במטרה לאפשר למרבית האוכלוסייה להשתמש באתר בקלות ובנוחות.
הנגשת האתר והאפלקיציה מצטרפות למאמץ כולל להנגשת המרכזים הרפואיים ושירותי לאומית לאנשים עם צרכים מיוחדים.
מידע נוסף ניתן לקרוא בהצהרת הנגישות של לאומית
הצהרת נגישותללאומית מגוון ערוצי תקשורת ושירותים מרחוק, כך שתוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר ליצור קשר ולקבל שירות. בהמשך מוצג מידע מפורט על כלל דרכי ההתקשרות ללקוחות עם מוגבלות, כולל פנייה באמצעות טלפון, פקס, מסרון, דואר אלקטרוני ואמצעים דיגיטליים נוספים. בנוסף, עומדת לרשותכם עם מגוון רחב של שירותים וכלים דיגיטליים הזמינים בשבילכם באתר ובאפליקציה, על מנת שתוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלכם גם מבלי להגיע למרכזים הרפואיים.
לאומית איתך, גם בדיגיטללקוחות לאומית עם מוגבלות, המגיעים לקבל שירות במרכזים הרפואיים עם חיית שירות, זכאיים לשהות עם החיה בכל מקום בו הוא נמצא בשטח המרפאה, בעת ביצוע בדיקה, קבלת טיפול, או במהלך אשפוז.
כניסה למרכזים רפואיים עם חיית שירותלאומית מציעה מגוון רחב של כלים שמותאמים לאנשים חירשים ולקויי שמיעה, על מנת לאפשר להם תקשורת יעילה עם כל הגורמים השונים בלאומית, לדוגמת הצוותים הרפואיים, שירות לקוחות וכיוב'. בנוסף, ריכזנו עבורכם מידע חשוב ממשרד הבריאות אודות מספרי חירום, ואפליקציית התרעה במצבי חירום. למען בטיחותכם, מומלץ להוריד את האפלקיציה ולשמור את המספרים בטלפון הנייד.
מידע חשוב ללקוחות חירשים וכבדי שמיעההתאמנו את השירותים המוצעים לכל לקוחותינו, לרבות לקוחות החיים עם לקות ראיה או קריאה. במסגרת ההתאמות דאגנו להנגשה של אתר האינטרנט של לאומית ושל האפליקציה ב IOS ובאנדרואיד, וכוללת התאמה לליקויי ראיה, לבעלי לקויות שמיעה, וכל לבעלי ליקויים מוטוריים. בדיקת נגישות בוצעה על ידי חברת פילוסופט תוך התייחסות לצבעי קונטרסט, עבודה עם קורא מסך, טקסט חלופי נגיש, יכולת ניווט באמצעות tab order וגודל טקסט וגודל פריטים לחיצים.
לרווחת לקוחותינו פתחנו עבורכם מוקד לשירותי תרגום רפואי, עם אפשרות לקבלת תרגום סימולנטי לשפת הסימנים, אנגלית, ערבית, רוסית, צרפתית, אמהרית וטיגרית/תיגרינית.
קבלת שירותים רפואיים בשפה שלך!לאומית פועלת להבטחת רציפות השירותים גם בשעת חירום, לרבות מצבי מלחמה, תוך הקפדה על נגישות מלאה בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. נהלי החירום הונגשו כך שיאפשרו לכל הלקוחות לקבל מידע והכוונה באופן ברור ונגיש. בכל המרכזים הרפואיים הותקן שילוט חירום נגיש, הכולל הכוונה למרחבים מוגנים, ובאתר מופיעים הנהלים בפורמט מונגש. בנוסף, סניפים עם נגישות ייעודית לשעת חירום מסומנים באתר באופן ברור, כדי לאפשר ללקוחות לבחור את המרכז המתאים לצורכיהם.
מידע אודות נגישות בשעת חירוםלאומית מחויבת להבטיח שירות נגיש ושוויוני לכל לקוחותיה, כולל באמצעות הספקת אמצעי עזר מותאמים אישית ושירותי עזר הנדרשים לצורך קבלת שירות נגיש. כחלק מכך, נשלח מכתב יידוע לכלל הספקים העובדים עם לאומית, המדגיש את מחויבותם לספק שירות נגיש בהתאם לדרישות החוק. כלל הספקים והמרכזים הרפואיים של לאומית פועלים בהתאם לתקנות הנגישות, על מנת להעניק לכל לקוח חוויית שירות מכבדת, מקצועית ושוויונית.
מכשירי שיקום וניידות משמשים ככלי חיוני לאנשים המוגבלים בתנועה, גם בתוך הבית וגם בחוץ, מאפשרים קיום חיי שגרה וביצוע משימות באופן עצמאי, תוך שיפור איכות חיי המוגבלים בתנועה וקידום השתלבותם בחברה. ריכזנו עבורך מידע אודות בקישור מידע אודות הזכאות למכשירי שיקום וניידות, תהליך ההתאמה, תהליך הרכישה, עלויות ועוד.
מכשירי שיקום וניידותלומדה להגברת המודעות והיכרות עם הבדיקות הקשורות בבריאות האישה.
לומדת לילך לבריאות האישהבקישור תוכלו לחפש את המרכזים הרפואיים של לאומית ולצפות במגוון השירותים הניתנים ושעות הפעילות, וכן רשימת ההתאמות הקיימות להנגשת השירותים ללקוחותינו. לקוחות עם מגבלות בתנועה מוזמנים לפנות למרכז הרפואי הנגיש הקרוב לביתם.
כל מרכז רפואי באתר מסומן באייקונים (סמלילים) הבאים, בהתאם לרמת הנגישות:
![]() |
הימצאות חניית נכים במרכז הרפואי |
![]() |
דרך נגישה אל תוך המרכז הרפואי |
![]() |
קיומם של שירותי נכים |
![]() |
מעלית במרכז הרפואי |
![]() |
עזרים ללקויי שמיעה |
אנחנו ממשיכים לפעול ולשפר את שירותינו כדי להבטיח נגישות מרבית לכל לקוחותינו. אם נתקלתם בבעיה, נשמח שתפנו אלינו באחד האמצעים הבאים.
נציגי שרות הלקוחות של לאומית ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה. המוקד מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של מידע, יעוץ וזימון תורים, הכל מתוך מטרה להעניק לכם שרות מהיר, יעיל ומקצועי בשיחת טלפון אחת.
מספר הטלפון של המוקד 1-700-507-507, או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד.
לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה בכתב לנציג שירות לקוחות דרך האתר.
רכזת הנגישות של לאומית, הגברת גלית שטיין עומדת לרשותכם.
לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה לרכזת הנגישות בלאומית דרך אתר לאומית
ניתן לפנות גם בכתב לפניות הציבור
מספר פקס 1533-6949614,
לחיצה על הקישור תוביל לטופס פניה בכתב לפניות הציבור דרך אתר לאומית